Facebook Twitter Gplus Flickr Pinterest YouTube E-mail RSS

Η κολοκυθιά, η δημιουργική τεμπελιά, και η ξεδιαντροπιά…

-Πώς τον λέν’ τον κύριο;

-Μπαμπινιώτη;

-Τι είναι;

-Πρύτανης και πρόεδρος του συμβουλίου πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης;

-Τι διαπίστωσε; Ότι  πρέπει να γίνουν αλλαγές στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και υπέβαλε τις προτάσεις του συμβουλίου στην Υπουργό Παιδείας.

-Καλέ, τι μου λέτε;  Συγκινούμαι!

Και συγκινούμαι  βεβαίως, όχι λόγω της επανάληψης του ιδίου έργου ξανά μανά, άμα τε και της χαριτωμένης περί της «δημόσιας παιδείας συζήτησης που θα ανοίξει πάλι» αλλά ένα τέτοιο  μεγαλειώδες έργο, όπως αυτό που έφερε εις πέρας  το τέρας, ουπς λάθος, η επιτροπή ήθελα να πω, οφείλεις να το υποδεχθείς με συγκίνηση.

Διαβάζω στο blog του υφυπουργού παιδείας την είδηση της δημοσίευσης του πορίσματος της επιτροπής Μπαμπινιώτη για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

Είναι για γέλια αν όχι για κλάματα , για κλάματα με λυγμούς, το γεγονός πως χρειάστηκαν 16 (δεκαέξι) συνεδριάσεις για να παρουσιάσουν 24 ( εικοσιτέσσερις )   σελίδες πορίσματος.  Μας έρχεται δηλαδή 1,5 (μιάμιση) σελίδα ανά συνεδρίαση.  Αν βγάλεις τα εισαγωγικά καθώς και τα ονόματα των συνέδρων δεν βγαίνει παραπάνω από μια σελίδα ανά συνεδρίαση.

Έχει δίκιο ο Θέμης που αναρωτιέται γιατί δεν ντράπηκε ο Μπαμπινιώτης να υποβάλει ένα τέτοιο πόρισμα;

Γιατί να ντραπεί;
Γιατί μήπως η κολοκυθιά δεν είναι της μόδας; Γιατί μόνο με την μέθοδο της κολοκυθιάς μπορεί να προτείνεις την 11ετή υποχρεωτική εκπαίδευση. Γιατί αν δεν μας εξηγείς με πιο ακριβώς σκεπτικό το προτείνεις εμείς οι υπόλοιποι φανταζόμαστε πως στην έκτη άντε έβδομη συνεδρίαση παίξατε την κολοκυθιά και κέρδισε το 11.

Γιατί να ντραπεί;
Μήπως γιατί σε όλο το κείμενο δεν αναφέρονται ούτε μία φορά, έτσι για το καλό ρε αδερφέ, οι λέξεις:  βιβλιοθήκες, σύγχρονα εργαστήρια, πλήρης τεχνολογικός εξοπλισμός, άνετες κτιριακές εγκαταστάσεις,  πανεπιστημιακή  αυτονομία.  Καθώς και πόσα λεφτά θέμε να τα κάνουμε αυτά;

Γιατί να ντραπεί;
Γιατί δεν βρέθηκε ένας στην επιτροπή να τους πει πως όταν κάνεις προτάσεις φτιάχνεις ένα μοντέλο και το παρουσιάζεις;

Γιατί να ντραπεί;
Γιατί δεν παρουσίασε ούτε μία διαπιστωτική έρευνα της ισχύουσας κατάστασης, επιστημονικά τεκμηριωμένη;

Δεν είμαι ειδικός στις αναλύσεις για τα περι εκπαίδευσης θέματα αλλά  αυτό που διάβασα είναι ένα πόρισμα που περισσεύουν οι γενικεύσεις και  η συνθηματολογία .

Αυτονόητες αλήθειες,  συνθηματολογία, τυχαίοι  αφορισμοί. Αυτό είναι το πόρισμα.

Τι κρύβει βέβαια όλο αυτό; Κρύβει  αυτό που ξέρουμε ως  «δημιουργική τεμπελιά»
Και για να μην είμαι άδικος εκτός από το να τεμπελιάζουν δημιουργικά και να παίζουν την κολοκυθιά αυτή η επιτροπή έδωσε  την δυνατότητα σε διάφορους πρυτάνεις, εκπροσώπους κομμάτων και άλλων  για μια ευχάριστη ενασχόληση. Για ένα είδος  διανοητικού  homework  που δεν θα είχε καμία τύχη για καλή βαθμολόγηση στην κρίση κανενός καθηγητού εκθέσεως της βήτα λυκείου.

Με μια αναζήτηση στο google είμαι σίγουρος πως θα έβρισκα πολύ πιο εμπεριστατωμένες, τεκμηριωμένες προτάσεις από ανθρώπους που δεν χρειάστηκαν 16 συνεδριάσεις για να γράψουν, με το συμπάθιο χιλιοειπωμένα πράγματα. Τα οποία μιας και είναι χιλιοειπωμένα και ουδέποτε εκτελεσμένα καταντούν μπούρδες.

Κάποτε όμως θα πρέπει να πάψουμε να βλέπουμε τις μπούρδες και να δούμε το δάσος, και κυρίως τα κομμένα και καμένα του δέντρα.

Written by SykoFantiS_Bastoyni

SykoFantiS_Bastoyni

Είμαι ο Μανόλης, Λατρεύω την αστρονομία, το κρύο, τη μουσική, και τις παθιασμένες κουβέντες. Είμαι ευαίσθητος, και όχι σαν τα μούτρα σας.

 
© Creative Commons License
Εξομολογήσεις Κανιβάλων by SykoFantiS Bastoyni is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.
Based on a work at http://www.e-cannibals.gr/blog/.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.e-cannibals.gr/blog/

wordpress counter
.